Zhubněte jako Hilary Duff pomocí pilates

16. ledna 2011 v 22:31 | Cooky |  Nezařazené
V pubertě Hilary zápasila s dietami a jojo efektem. Dnes je zdravě štíhlá.
hd

Hilary Duff
Jako dítě zazářila na Disney Channelu a stejně jako mnoho jiných dětských hvězd si pak během dospívání prošla problémy s váhou. "Mezi 17 a19 lety jsem byla strašně hubená," uznává sympatická herečka a úspěšná zpěvačka Hilary Duff (23). Trápila se přísnou dietou, a i když byla doslova jako vyžle, nutila se jíst pouze grilované kuře a dušenou zeleninu, aby zhubla ještě víc. Dnes si uvědomuje, jak to bylo zoufalé. "Je důležité mít někoho, kdo vás miluje takovou, jaká jste, a vy se cítíte opravdu krásná," říká Hilary. Hazardování se zdravím už má za sebou. Nyní kombinuje vyváženou stravu se cvičením. 4krát týdně se věnuje Pilates, aby měla krásné štíhlé dlouhé svaly, a zaměřuje se při něm hlavně na spodní část těla. Dělá 32 opakování s 20 různými cviky na nohy a zadek. Kromě toho Hilary každý den chodí do bazénu, zvlášť když je na turné. A nešetří se tam - dává si po sedmi kolech prsa, motýlek a freestyle (styl podobný kraulu). Její dnešní jídelníček má k hladovce daleko, patří rozhodně do kategorie 'zdravý'. Hilary snídá cereálie nebo bílkovou omeletu s feta sýrem, k obědu si dá např. Caesar salát, k večeři pak tuňákový steak, grilovanou zeleninu a kuskus. Jako svačinu volí směs ořechů, jablko nebo kousek sýra s bílou plísní. Jedno ze sedmi 'štíhlých' pravidel mladé herečky zní: "Hřešit je povoleno, ale jen po malých porcích!"
S hubnutím nespěchejte
Vyděsil vás po Vánocích pohled na ručičku váhy? Vaše hubnoucí novoroční předsevzetí chcete skutečně dodržet? Pak pro vás máme klíč k úspěšnému hubnutí. Jednoznačně musí být vždy pozvolné, aby nedocházelo k jojo efektu. Snížení denního energetického příjmu by proto nemělo překročit 500 kcal. Pravidelný přísun energie a živin v podobě menších porcí je pro zhubnutí a následné zachování hmotnosti stejně důležitý. Jen tak má tělo dostatek času na zpracování a využití živin a nedochází tak k ukládání přebytečné energie do zásobního tuku. Proto by denní příjem energie měl být rozdělen až do šesti jídel.
Proč je dobré dát si… Patizony
Také jste si dali novoroční předsevzetí, že začnete jíst zdravě a zredukujete nadbytečná kila? Jděte na to chytře! Místo stereotypního chroupání hlávkového salátu si obohaťte jídelníček rozmanitou paletou zeleniny. A vybírejte podle těch nejlepších vlastností! Jedním z těch, které útočí přímo na tukové zásoby, je patizon. Dužnatá zelenina se silnou slupkou snižuje hladinu tuku v krvi, napomáhá odstraňování škodlivin ze střev, podporuje trávení a zároveň zvyšuje obranyschopnost organismu a celkově jej regeneruje. Tak dobrou chuť!

Zdroj: jenprozeny.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Miss Lucy Miss Lucy | Web | 17. ledna 2011 v 17:08 | Reagovat

sekne jej to na tej fotke :D

2 Alee-chan♥ - tvé SB =P Alee-chan♥ - tvé SB =P | Web | 17. ledna 2011 v 18:03 | Reagovat

wow, tak to patikony asi vyzkouším :-D  Po vánočních prázkách jsem docela nabrala bříško, tak ho chci zase shodit :)

3 Alee-chan♥ - tvé SB =P Alee-chan♥ - tvé SB =P | Web | 17. ledna 2011 v 18:04 | Reagovat

[2]: patizony

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
|Při přistihnutí kopírování či přivlastňování mých textů či fotek budeš náhlášen adminovi blog.cz | Děkuji ti za návštěvu blogu |