Stando, Stando

13. února 2013 v 13:07 | Gabriela |  Já píšu
Musím uznat, že Standa je velmi odvážný muž, který se nebojí mluvit a jít se svými názory proti všem. To on se nikdy nebál.

Včera nám Standa poreferoval o tom, kdo špatně bloguje a kdo je naopak přesným vzorem toho, jak se to má dělat. Jenže už se nedívá na žádné okolnosti, jen náhodně rozkliknul pár článků...

Světe div se a nebo ne, byla jsem v onom článku na první místě v katerogii "JAK TO NEDĚLAT". Standa se vyjádřil k mému poslednímu článku, kde jsem zveřejnila moje líčící dílo, které mi zabralo více jak hodinu času, pracně jsem to natáčela a fotila. Je to součást mé ročníkové práce. Ve škole mám výtvarku jako specializaci a já si zvolila téma facepainting.

Milý Stando, když nemáš ani páru, o čem můj blog je, jak vůbec můžeš napsat následující komentář?

"Článek obsahující jedinou fotku. Nevíme nic - kdo je na fotce, jakým fotoaparátem a objektivem to bylo vyfoceno, kdy byla fotka pořízena... Jaký je smysl tohoto článku?"

Standa očividně nepatří mezi mé fandy a čtenáře. Kdyby ano, věděl by, že jsem Gabriela - blogerka, která se zajímá o líčení a (dovolím si říct) je v tom dobrá a ví co dělá. Jakým fotoaparátem to bylo foceno je mým čtenářům absolutně jedno, protože nejsem fotografka, nikdy jsem nebyla a nikdy nebudu. Kdy byla fotka pořízena? Počkat, to někoho vážně zajímá? Přesný datum, čas? Nikdo to po mně ještě nikdy nechtěl. Smysl toho článku by Standa chápal, kdyby byl pravidelným návštěvníkem mého blogu. Pak by věděl, že je to moje ročníkovka, že ukazuji svoji práci, že to mé čtenáře zajímá a chtějí to vidět. Očividně ani nehnul prsem a nezajímal se o reakce na onen článek. Kdyby rozkliknul odkaz "komentáře" tak by zjistil, že absolutně nikomu nevadí, že jsem zveřejnila pouze fotku. Lidé se koukli, zamysleli se a napsali KLADNÝ komentář. V momentální době se u článku neobjevuje jediný negativní komentář.

Ještě víc mě pobavilo, že to byl můj úplně první článek pouze s jednou fotkou. Tady se opět ukazuje, že Standa nemá absolutní páru o tom, kdo jsem a jaká je má tvorba.

Hned jako další bloger byl uveden autor této fotky. Úžasné fotky, originální a čtenářemi chválené. Nevidím JEDINÝ důvod ho takto shodit. Standa prostě potřeboval napsat článek, který vyvolá diskuzi. A to se mu povedlo, TEN CHLAP VÁŽNĚ VÍ, JAK NA TO. Až mi to připomnělo Dominiku Myslivcovou. Ta taky přesně ví, co dělá a jak dosáhnout očekávaného výsledku.

Blog dělám hlavně pro sebe a pro své čtenáře a samozřejmě píšu s tím vědomím, že se to vždycky nebude někomu líbit a že vždycky někdo bude s něčím nesouhlasit. Dívám se na to tak, že Standa po otevření mého článku nepochopil, o čem fotka je, myslel si, že jsem fotografka či co...spíše fotografka amatér, protože fotka nemá žádnou kvalitu, ani promyšlenost. Už si neuvědomil, že nejde o fotku, jako takovou, ale o to, co mám namalováno na obličeji.

Respektuji názory autora článku Méně je více aneb pozor na nová pravidla, ale nesouhlasím s ním.

Nicméně děkuji Stando, zvýšil jsi mi včera o něco návštěvnost a tady je důkaz toho, že negativní reklama je taky reklama a tudíž pro mě prospěšná. Díky.

Gabriela
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Gabi Gabi | Web | 13. února 2013 v 13:16 | Reagovat

Vnímám to stejně. Standa prostě něco rozklinul a nic jiného ho nezajímalo. Je to prostě profík každým coulem :D
Ano, v líčení si skutečně dobrá, vždyť jsem na tebe nedávno na blogu pěla ódy. A věř, že mě jako pravidelného čtenáře si jen tak někdo nezíská a tys to dokázala!

2 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 13. února 2013 v 13:25 | Reagovat

A k čemu by bylo přečíst si že to bylo vyfoceno foťákem abcd 57 64 ve 14:08 SEČ ve Lhotce? Vždyť to není k ničemu a pokud ta fotka patří k tématu blogu, tak je to v pořádku. Ono se mi zdá, že nejen on, ale spousta lidí kolem něj rádi nechápou podstatu sdělení, ať už jde o článek nebo dotaz.

3 Arkien Arkien | E-mail | Web | 13. února 2013 v 13:30 | Reagovat

Osobně se mi ta fotka, tedy spíše to líčení, líbilo a kdyby měl Standa jakési umělecké myšlení, pochopil by, že občas slova nejsou důležitá, důležité je to, co člověk zvládne vytvořit a jak si s tím poradí.

4 Eve Eve | 13. února 2013 v 13:37 | Reagovat

asi kúsok nepremýšľa :) a to kde nájdem ? :D

5 Alisa Alisa | Web | 13. února 2013 v 13:51 | Reagovat

Jeho kreténizmus už nepozná hraníc. Ja tiež nie som tvoj stály návštevník, ale ako som rozklikla tú fotku, bolo mi jasné, že ide o to, čo máš na tvári. Osobne si myslím, že si pokojne mohla napísať, že to je ročníková práca a tak (pre takých ako som ja, čo tu zablúdili možno dvakrát), ale nijako mi to nechýbalo. Skôr som obdivovala to líčenie haha.

6 pavel pavel | Web | 13. února 2013 v 13:59 | Reagovat

:-D

7 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 13. února 2013 v 14:00 | Reagovat

Já bych si to nebrala zas až tak osobně, podle mě Standa prostě potřeboval článek, kde je jenom fotka bez textu a pozadí skutečně neřešil.

Mně se to líčení taky moc líbilo, ale pokud jsou určena nová pravidla, že nesmíme publikovat články s fotkou a bez úvodního textu, tak je to samozřejmě proti nim. Nehledě na to, jak je fotka (respektive to, co na ní je) sama o sobě dobrá.

Podobná pravidla jsou prostě do jisté míry omezující, ale pokud pomohou zvýšit kvalitu klubu... no...

Ono, mě by třeba zajímalo, aspoň krátce, k čemu se fotka váže. Nejsem pravidelný návštěvník a jako náhodného čumila by mě rozhodně zaujalo, že se jedná o ročníkovou práci. Myslím, že i tímto směrem jsou ta pravidla směrovaná. :-)

8 Lucy0077 Lucy0077 | Web | 13. února 2013 v 14:02 | Reagovat

:-D pobavila jsem se já tam nepotřebuji nic k tomu mě stačila ta fotka sama o sobě :)

9 ♥Bubble♥ ♥Bubble♥ | Web | 13. února 2013 v 14:26 | Reagovat

To je nějaký debil .. Ale máš pravdu i to je reklama, tím pádem k tobě přijde víc lidí a přijdou na to, že ten Standa je leda tak na hlavu ..
Vážně nechápu, píše "kritiku", ale neprohlídne si celý blog .. Tak to ať radši nic nepíše ..

10 Arvari Arvari | E-mail | Web | 13. února 2013 v 14:48 | Reagovat

[7]: Žádný takový pravidlo není, co jsem četla. Jediný pravidlo, co vám zavedli, je to, že se nesmíte vyskytnout dvakrát za sebou ve výpisu na hlavní stránce. ;-) Ale kdyby v tom článku psal jen o tom, bylo by to moc krátký, takže musel přihodit i ukázky pár 'nekvalitních' článků. :-D

Gabrielo, ty si z něj nic nedělej. Standa se prostě neobtěžuje ověřovat fakta, to nic. Jak říkáš, aspoň to byla reklama. On s tím článkem stejně moc nepochodil... :-D

11 Míša Míša | E-mail | Web | 13. února 2013 v 15:23 | Reagovat

Vidíš, a já bych si u toho ráda přečetla "dílo,  mi zabralo více jak hodinu času, pracně jsem to natáčela a fotila. Je to součást mé ročníkové práce. Ve škole mám výtvarku jako specializaci a já si zvolila téma facepainting" ... Neber to špatně, ale pak bych si mohla udělat o celé věci úplně jiný názor :)

12 Verunka T. Verunka T. | Web | 13. února 2013 v 15:56 | Reagovat

Hned na úvod bych podotkla, že tvůj blog, nebo spíš tvoji práci, sleduju a tvoje líčení se mi moc líbí. Máš na to opravdu talent.
Ale přesto bych se trošku zastala i Standy (teď mě začnou všichni nenávidět 8-O ) Zkus se vžít do náhodného návštěvníka, který je na tvém blogu poprvé a dostane se na něj třeba přes tu fotku šaška...nemyslíš, že by ho třeba zajímalo, že je to tvoje práce do školy, že je to něco, čemu se věnuješ? Jenže se to nedozví, leda by si prošel x dalších tvých článků do minulosti, ale do toho se moc lidí nehrne. I když je zaujmeš líčením, tak si třeba nepřečtou vykecávací článek, kde o tom budeš psát a spíš půjdou jen po fotkách. Aspoň já si to myslím. Proto podle mě není od věci napsat k takové fotce, na které je něco, co ti dalo takovou práci, pár řádků plus třeba, co tě k tomu inspirovalo. Čas a místo se hodí spíš k fotkám z exteriéru, třeba západ slunce tehdy a tam, nebo dopravní špička na té a té ulici, jen příklady ;-)
Nemůžeš přece počítat s tím, že tě navštěvují jen pravidelní čtenáři, kteří o tobě všechno ví

13 Sentencia Sentencia | Web | 13. února 2013 v 17:24 | Reagovat

už jsi dnes druhá, kterou tenhle článek nakrkl :) četla jsem ho a musím říct, že s některými novými pravidly souhlasím, s jinými už méně. Podle mě má něco do sebe, že třeba k fotce mohl být nějaký popisek, protože já třeba na tvůj blog chodím krátce a že šlo o tvou ročníkovku jsem nevěděla. Ale dávat ho jako vzor toho, jak se to nemá dělat, mi na druhou stranu přijde přehnané a takových lidí, co dělají podobné chyby, je mnohem víc.Nějak zvlášť bych se proto jeho komentářem nerozrušovala :)

14 Gabriela Gabriela | Web | 13. února 2013 v 17:54 | Reagovat

[12]:

[13]:
Souhlasím s tím, co jste napsali.Pro nové čtenáře nebo náhodné návštěvníky to může být matoucí, souhlasím :)
Ale přijde mi, že mě tam zařadil neprávem.

15 Zuzmule Zuzmule | Web | 13. února 2013 v 20:29 | Reagovat

Já si myslím, že tohle co udělal Standa, že vybral ty "špatné" příklady, je mnohem horší, než publikovat samostatnou fotku. Každý si může blogovat jak chce a AK nemá být sdružení blogů podle Standových pravidel, ale klub kvalitních blogů, a všechny dobré blogy přece nemusí být jako přes kopírák. A vůbec, ta pravidla se mi celá nějak nelíbí, ten zákaz dvou článků na titulce - to se jako bude trestat za aktivitu? A navíc už bylo slíbeno, že se blogy z AK vyhazovat nebudou - a najednou to jde, přičemž kontroly bude provádět samozřejmě Standa.
Podle mě prostě nejde stanovit, co je špatně a co dobře, i když se o to Standa pořád snaží.
Mimochodem ten klaun se ti moc povedl, jsi šikula :)

16 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 14. února 2013 v 1:02 | Reagovat

[10]: Jo tak, já to zase asi špatně pochopila. Dvakrát za sebou ve výpise ale doufám neznamená, že nemůžu zveřejnit dva články v jeden den? Už jsem z toho trochu zmatená. :-D

17 Arvari Arvari | E-mail | Web | 14. února 2013 v 11:41 | Reagovat

[16]: Co jsem pochopila, tak můžeš, jen se prostě nesmí oba zároveň objevit v tom boxu na hlavní stránce... ;-) :-D

18 mengano mengano | E-mail | Web | 14. února 2013 v 15:02 | Reagovat

Líčení je velice zajímavé, ale stejně jako Tereza v komentáři nade mnou, bych ocenila, kdyby k ní byl nějaký popis. Nejsem tvoje pravidelná čtenářka, tak by mne fakt nenapadlo, že je to ročníková práce :-)
Z kritiky od Standy si zase nějaké přehnané vrásky nedělej. Prostě vám, členům AK, nastavil nějaká pravidla, tak teď provádí kontroly ;-)

19 Aneta Aneta | Web | 15. února 2013 v 20:50 | Reagovat

Já osobně bych si nedovolila hodnotit blog, na kterém jsem poprvé, ale očividně někteří si rádi hrají na experty a vševědy. Myslím, že si se v tomto článku skvěle obhájila a Standa se může jít zahrabat =))

20 Diana Diana | Web | 15. února 2013 v 21:10 | Reagovat

Díky za tento článek! A za pochvalu. ;-) Skutečnost, že někdo nařizuje blogerům co mají a nemají vkládat na vlastní blog, mi přijde trochu nevhodná.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
|Při přistihnutí kopírování či přivlastňování mých textů či fotek budeš náhlášen adminovi blog.cz | Děkuji ti za návštěvu blogu |